HOMEA PARDUBICE

by - July 09, 2022

Tak jsem tu po dlouhé době s článkem a to s tipem na top kliniku, kde jsem byla na vyhlazení vrásek. Na botoxu jsem už párkrát byla, ale je dobré to tak 2x do roka udržovat. Začala jsem asi před rokem a půl a ničeho nelituji. Někteří totiž nevědí, že když začnete v mladším věku, tak je to dobrá prevence.

Účinek nastoupí od 3 do 7 dnů a aplikace je naprosto bezbolestná. Pár hodin po zákroku se pouze nesmíte ohýbat, ale to vám paní doktorka vše řekne. Já měla udělanou glabelu a čelo a jsem nesmírně spokojená, protože moje pleť nikdy nebyla takhle krásně lesklá a make-up na ní drží v topu!

Kliniku Homea Pardubice mohu vřele doporučit pro milý personál a plnou řadu zákroků. Například jako jsou výplně, laserová epilace, odstranění znamének, odstranění tetování a podobně.

Chodí tam i moje maminka. Často mají nějaké slevy, tak se na to mrkněte a mějte se pěkně! :-)
 ____________________________________________________________________________

You May Also Like

0 komentářů