NEW POSTERS AND CARDIGAN

by - January 15, 2022

Z těchto obrazů z Desenia jsem fakt uchvácena, perfektně mi ladí v Česku do pokoje. Pokud si chcete také nějaké objednat, tak můžete použít můj 30% slevový kód ” LEONADESENIO” neplatí na rámy a personalizované plakáty. Já je mám i tady v UK akorát jiné styly, protože krásně doladí interiér.

I am really excited from these posters from Desenio. they fit perfectly in my room in the Czech Republic. If you also want to order some, you can use my 30% discount code "LEONADESENIO" *does not apply to frames and personalized posters. 

Co se svetru týče, tak je z greenappleeshop.sk a naprosto ho miluju. stejně jako ostatní věci od nich.

Cardigan is from greenappleeshop.sk and I love it same as all of their pieces!


Check out femmeluxed


You May Also Like

0 komentářů