EDELIKATESY

by - January 17, 2022

Jendou jsem vám tu už o edelikatesy.cz psala a teď mi od nich zase přišel nádherný balíček kterým se musím pochlubit. Je to dárkový balíček 'pro ni' plus flaška výborného červeného vína (asi jsem už zmiňovala, že jsem na víno ujetá a taky hodně vybíravá :D )

Přesně tento balíček je teď bohužel vyprodaný, ale najdete tam spousty jiných a věřím, že každý si tam nalezne to své. Já v balíčku měla například Chorizo iberico sarta, klobásku, Bio Cherry Rajčátka Konfitované, bílé šumivé víno, Fík v belgické čokoládě s brandy, Kravský sýr, Mahon semicurado, Quesos Binillubet, olivy, Extra panenský olivový olej, Marmeládu s lesním ovocem a pár dalších věcí, co vidíte na fotce.

Pokud jste labužník, chcete někomu udělat radost a nebo třeba chystáte nějakou oslavu, tak určitě doporučuju na edelikatesy.cz mrknout.

Dobrou chuť!

You May Also Like

0 komentářů