POSTER STORE

by - September 03, 2021

Dlouho nebyl článek o něčem jiném než módě, tak jsem si pro vás jeden připravila. Mám nové obrazy ze stránky posterstore.com, kde si vyberete plakát a rám v jaké velikosti chcete. Mají nespočetné množství designů a nevěděla jsem, co si vybrat dřív. Momentálně se mi líbí botanické vzory a jelikož mám nejradši zlatou, tak jsem si vybrala zlaté rámy. Posterstore sídlí ve Švédsku a doručení trvá 3-7 dnů.

Kdo by měl zájem si nějaké objednat, tak mám pro vás super slevu - kód: LEOME45

Kód platí od pátku 3.9. - 9.9. a dá vám 45% slevu na všechny plakáty (neplatí pro kategorii Kolekce umělců) Nelze kombinovat s jinou slevou.

__________________________________________________________________________________________________________________________

For a long time there was no article about anything other than fashion, so I have one for you. I ordered new posters from posterstore.com, where you can choose which poster and frame you want in any size. They have countless designs and I didn't know which one to choose first. At the moment I like botanical patterns and as I love gold, I chose gold frames. Posterstore is based in Sweden and shipping takes 3-7 days.

If you are interested in ordering some, I have a great discount for you - code: LEOME45

The code is valid from Friday 3.9. - 9.9. and gives you a 45% discount on all posters (does not apply to the category Artists' Collection) Cannot be combined with any other discount.

link na tenhle obraz odkaz ZDE (velikost 50x70) a zlatý rám.
Link ZDE (já mám velikost 30x40 a rose gold rám)
_________________________________
Který se vám líbí nejvíc?

You May Also Like

0 komentářů