BEIGE

by - September 28, 2021

Podzim je pomalu tady a s tím přichází má oblíbená barva a to béžová. Tohle sako už mám asi rok a pořád ho zbožňuju. Doladila jsem to koženkovou sukní a kozačkama, které jsou naprosto skvělé. Public Desire je prostě můj nejoblíbenější shop na boty. Jaká je vaše oblíbená barva na podzim? 

Autumn is slowly here and with that comes my favorite color, beige. I have this blazer for about a year now and I still adore it. I am also wearing a faux leather skirt and boots, which are absolutely amazing. Public Desire is simply my favorite shoe store. What is your favorite color in the fall?

/ blazer, bag Asos / boots Public Desire / skirt Femme Luxe/ top Olavogaa /

______________________________________________________

You May Also Like

1 komentářů

  1. Z PB mám jedny boty a jsem teda moc spokojená. Já si hrozně nerada objednávám boty ze zahraničí, protože člověk nikdy neví, co mu přijde :D. A jako sorry, ale tohle dvojsako je naprosto nádherný. Hrozně se mi líbí, jak to vypadá jako dvě saka na sobě! Moc ti to sluší, Leo 😍.

    MAKE-UP 💄 | JAK HO NANÁŠET A NOSIT, ABY VYPADAL DOBŘE 👸 | TIPY & TRIKY | Verča ze Ztracena v Praze

    ReplyDelete