GOOD TIME WITH MY GIRLS

by - September 01, 2021

Nedávno za mnou přijela Paťka a Vanes, tak jsem je vzala na nejhezčí místa, co tu v Manchesteru máme. Prvně jsme zašly na oběd do Ivy, pak 20 Stories a Rosso, kde jsem dříve pracovala a mám to tam moc ráda. Pokud holky nesledujete na IG, tak na ně určitě mrkněte, jsou to inspirativní kočky. Jinak jsem si teď docela oblíbila červenou a tenhle overal je z femmeluxe.co.uk

I week ago Patka and Vaness came to see me, so I took them to the most beautiful places we have here in Manchester. First we went to Ivy for lunch, then 20 Stories and Rosso, where I used to work and I really like it there. If you are not following girls on IG, be sure to check them out, they are so inspiring. Also I quite like red now and this jumpsuit is from femmeluxe.co.uk.






You May Also Like

1 komentářů

  1. Já mám taky červený overal, sice bez rukávů, ale i tak je hrozně sexy. Vždy si v něm přijdu moc moc dobře. A tobě teda dost sluší! Tvůj styl oblékání je mi extrémně blízko 😎.

    MAKE-UP 💄 | JAK HO NANÁŠET A NOSIT, ABY VYPADAL DOBŘE 👸 | TIPY & TRIKY | Verča ze Ztracena v Praze

    ReplyDelete